Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

3.07.2023

Niye?

Yediğin kazıklar artık yedirmeyecek boyutta tıkamışsa boğazını. O zaman sil baştan al gücün de bitmediyse. Ama kalkmak zor biliyorsun zaten insan bundan dolayı ölmeyi düşünmez mi? Hayatın güzelliği neden kaybolur? İnsanlar neden 60 yıllık bir ömür uğruna birbirine bu kadar nefret besler anlamsız..

Çıkıp yağmura ıslanmak lazım. Hoş yağmurlar da bitti, benden gittiğin gün. Niye düştük? Zaman geçiyor ve ben hala sayıklamalarıma devam edip, saçma sapan hezeyanlarımla beraber bayılıyorum. Dikkat ettiysen uyumuyorum, bayılıyorum.

Bunca acıdan sonra sevin diyemiyorum, çünkü sevseler de sevinemeyeceğim. Sevmeyin beni mahallenin en yaramaz çocuğuyum ben hala. Hala sevdiği kızdan korkan ona yanaşamayan ama ona bakan herkesi yakan bir çocuğum. Nereye kadar? Gittiği yere kadar..

Sorgulamamak gerek, şiirimden belli ettim aslında. Yaşamalı şu saçma dünyayı ölümde gelecekse gelsin fazla bekletmesin artık. Çünkü işler de zıvanadan çıkmaya başladı hafiften. Hafiften de değil ağırdan giriyor beynime bütün kötülükler. İnsan insana bunu yapar mı? Neyiz biz? Niye çabalıyoruz?

Ne demiş "C"

Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin..

Vazgeçmek ne kötü..


Yazı tarihi: 06.07.2013

1 yorum:

  1. İşler zıvanadan çıkmadan rayına oturmuyor hayat, onca senedir gözlerim bu oldu. Neşe dolmaya başlıyor kalemine ama hala ö nyargılısın. Sevineceksin. Seveceksin. Sevdiğine şiirler yazacaksın

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.