Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

4.07.2023

Teşhis.. 💯



Yazgımdan kaçmak gibi bir niyetim olmadı,
Bunca zaman,
Yaşadım gittim..
Sadece erken teşhisi olsaydı,
Diye düşündüm.
İçimi çürüten o karanlık düşüncelerin.
Olsun, sorun değil yine de
Bundan sonraki festivallerde buluşuruz!
Umut içer, neşe atıştırırız!
Ve bu sefer başarırım, ne dersin
Demir perdede bir delik açıp da
Bir ışın yakalamayı
Onla ışıtırım kendimi bakarsın.
Ben şaşırırım bu hale de
Sen çoktan buna hazırsın...

Ben ki hislerimin
Hem Habil'i hem Kabil'i.
Derin bir uyku benimki
Kimseler uyandıramazdı
Çalmaktan kırsalar da zili...

Ve yine düşündüm...
Biçare ölümlülüğümü
Dinledim içimdeki sesi..
Dedi, bu kadar bile yaşamazdın,
Ne erken teşhisi...






2 yorum:

  1. Umut içeren şiirlerin de çok keyif vermeye başladı Ceeem. Kalemine sağlık. Festival yeni başlıyor. Renkler senin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak ufak adımlıyorum. Unutma "Renkler kararırken" adında bir kitabım var :)

      Sil

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.