Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

2.01.2023

Öyle mi gerçekten?



Öyle mi gerçekten?
Suskun gökyüzü, gürlemeyi mi bekler?
Batmış gemiler, çıkarılmayı mı?
Unutulmuş bir isim hatırlanmayı mı?
Ve hatırlanınca, sevinmeyi mi...

İnsanın şaşkınlığı, belki hayranlığından..
Hayranım sana kimsesizliğimle 
Seni çizdim hep düşüncelerimle,
Kalem tutamayan,
Çöp adam bile çizemeyen halimle...

Ben eskiyim, eskimişim...
Eskiciye verseler bir mandal dahi etmezmişim
En yüksek noktam, deniz seviyesiymiş benim..
Öyle miyim?
Öyle mi gerçekten?





9 yorum:

  1. Kalemine sağlık, çok etkileyici olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim değerli dostum. Beğenin çok önemli.

      Sil
    2. Dusuncenize saglik

      Sil
  2. döktürmüşsün Cem... yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim değerli atölye arkadaşım :)

      Sil
  3. Cem Birgi'nin şiirleri farklı duyguların harmanlandığı bir sözcük şelalesi adeta...Çağlayarak akan su , gideceği yerlerde ne değişimlerin habercisidir... İşte Cem Birgi'nin şiirleri de öyle. Biz okurlarının gönlüne suyun olanca berraklığı ile akıyor ve kapladığı yeri duygu sağanağına tutuyor...
    Kutluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benek hocam adınızı yazmamışsınız ama siz olduğunuz belli. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Başladığı gibi biteceğini sandığımız şiirlerde, tüm bu okuma serüvenini değiştiren mısralarla karşılaşmak harika!

    “Eskiciye verseler bir mandal dahi etmezmişim.”

    Elinize sağlık.
    Cemre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Cemre hanım. İlk yazdığım şiirlerde gerçekten de dediğiniz gibi başladığı gibi son bulurdu şiir. Kendimi yavaş yavaş geliştiriyorum.

      Saygılarımla...

      Sil

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.