Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

16.01.2023

Olmazsa Oluruna Bırak..(Seslendiren: Banu Özügül)


Haydi vur kadehi benimkine,
Demlenelim bu gece seninle. 
Konuyu sen seç efkarlanalım, 
Bazen gülelim, bazen ağlayalım 

Unutma dostum, unutma, 
Sevdayı başkasında arayıp durma. 
Bir kez gelir o tren, 
Bu da sana bir nasihat, öğren. 

Çok şey yaşadık dostum çok, 
Artık öğrendik, yalana karnımız tok. 
Dik yokuşlar çıktık sevdanın, 
Bu hayatın bize acıması yok. 

Bittik artık dönüyoruz okeye 
Gelmezse gideriz meyhaneye 
Mey de biterse 
Söveriz gelmişine, geçmişine. 

Sevmiştin değil mi içten, derinden, 
Söyleyememiştin değil mi kederinden. 
Bir balon gibi yavaşça uçup giderken, 
Dur gitme, diyemedin değil mi biterken. 

Hala yaşıyoruz, nefes alıyoruz, 
Madem olmuyor, oluruna bırakıyoruz. 
Aşkı, sevdayı kalbimize gömüp, 
Gidenlerin ardından eyvallah diyoruz.






Renkler Kararırken s.71

8 yorum:

  1. Şiiri okudum,sesli okunuşunu dinledim harika bir şiirdi.Bence şiir yazmayı yıllardır yapan bir kişi intibasi bıraktı üstelik çok etkileyiciydi.Nezafet Aytug

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim Nezafet hanım. Bu eski bir şiir, yaklaşık 8 yıl önce yazdığım. Beğenmenize sevindim. Okuyan arkadaşımız da ayrı bir ruh kattı bana göre.

      Saygılarımla..

      Sil
  2. Kaleminize sağlık, o kadar hayattan ve akıcı yazılmış ki devamını bekliyoruz.
    Sevda Tanyıldız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim Sevda hanım. Devamı elbette gelecek. Sizler sayesinde daha da motive oluyorum yeni şiirler yazma adına.

      Saygılarımla...

      Sil
  3. Çok güzel ,okurken hem duygulandım hem tebessüm ettim 👏👏👏

    YanıtlaSil
  4. Olmayınca oluruna bırakabilmek ne zor.. Belki sen de yaşarken zorlanmışsındır ama yazarken nasıl akıcı nasıl rahat... okurken nasıl umutlu nasıl örnek alınası... teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam hatırlamıyorum ama 10 yıllık bir şiirdir bu belki fazla da olabilir. 20'lerimin başındaydım. Ben teşekkür ederim.

      Sil

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.