Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

18.01.2023

Anlarım..



Gündüzleri de çoğalıyorsun içimde.
Geceleri zaten Çin popülasyonundan hallice.
Yapacak onlarca işin detayındasın.
Suyun zerresinde, rüzgarın ıslığındasın...

İşte böyle.

Kurtuldum kederin karasından,
Şimdi her şey huzurun beyazından.
Kirlenmez de hiç, karşılıksız olduğundan..
Bir çeyrek geçer altmıştan, bir yarım otuzdan

Arada olsa da bir ışık yılı, 
Yeter bana.
Uzaktan...

İşte öyle.

Ben,
Sevince yaşarım,
Gücüm yettiğince yaşarım..
Cahilliğime ver,
Anlarım...





4 yorum:

  1. Şiirlerindeki umudu seviyorum Cem. Dibine kadar hüzün içeriyor bazı dizeler ama güneşe dönüyor her ayçiçeği yüzünü sözcüklerinle...
    Kalemine sağlık. Yüreğine de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Damla. Umut vermez yazdıklarım sadece var olanı korur :)

      Sil
  2. Kederin Karasından kurtulanlara.. Kaleminize, emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim Nehir hanım. Saygılarımla..

      Sil

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.