Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

7.04.2023

Tecrit..



Bir gün daha geçmiş mahzenimde
Sanki süresiz bir hüküm giymişim zihnimde.
Bu tecridin sonu yokmuş kalbimde..
Ve uzanmaya çalıştıkça, kollarım kısalmış bu derde.

Karşı kıyıdan gözükmez ama büyük bir ateş bu.
Öldürmeyen içimi buzul çöllerine çevirmiş güçlü bir zehir bu...
Desem ki bir daha ne zaman görür gözlerim?
Aynı ağaca bir yıldırım daha düşer mi?
Saplanmış bir okun üzerine bir ok daha gelir mi?
Öyleyse; Olasılık bu, durum bu...











2 yorum:

  1. Özellikle ilk kıtada kendimi buldum. Kendi tecritlerimi, kendi mahsenlerimi buldum. Uzanmaya çalışan kollarımın nasıl kısaldığını...
    Ürktüm ama çok da beğendim
    Eline sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürkme :) Eski zamanlarda daha korkutucu yazardım. Şimdi aştım o anları.

      Teşekkür ederim.

      Sil

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.