Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

10.02.2020

İzlenimler..

Bir kış daha geçti alem-i arz'dan. Umudum bir sonraki kışta. Çünkü vücudum ve düşüncelerim bu mevsimde uyuşabiliyor. Az düşünüyorum başım ağrımıyor, belki çok hasta oluyorum ama geçiyor sonunda..

Kader ağ örmüyor belki ama çok iyi senaryolar yazıyor. İnsan zekasını aşacak cinste. Bir sonraki bölümü merak ediyorum. Para ödemeden bir hikayenin içindeyim, şimdilik yaşıyorum. Sinema çıkışında umarım ödeyebilirim karşılığını, bedava değil bu gösterim biliyorum..

Gitmediği yerleri görmek ister ya insan, ben zamanında gittiğim yerleri tekrar görmek istiyorum. Benim değiştiğim kadar değiştiler mi acaba. İyileştiler mi? Kötüleştiler mi? Aynı mı kaldılar?


Yorgunum, fazlaca kullanılmış bir silgi gibi eridim. Gördüğüm pek az ekstrem olay oldu. Onun haricinde televizyonda da pek bir şey yoktu..

Yan yattım devrilmeme ramak kalmıştı ki uyandım. Son zamanlarda kötü rüyalar görmeye başladım. Ter içinde uyanıyorum. Tersi çıkar umuduyla yatıştırıyorum kendimi. Ama öyle değil. Rüyamda sultan olmak, zengin olmak da istemiyorum. Sadece görmemek istiyorum, bir ölü gibi uyumak, komadan çıkmışcasına uyanmak istiyorum çok mu?

Her yerden, herkesten arınıp bilinmeyen bir zamanın köşesinde, bir dal sigaramın da sonu gelirken, uçabileceğimi düşünüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.