Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

15.02.2020

Kelebek Misali..



Olması gerekenler

Işığın kırıldığı yerde kalp kırıklığını fazla büyütme. Daha çok hasar alacaksın bu körler tiyatrosunda. Kötü şans diye bir şey yok. Sadece hareketlerinin bir sonucu var. Ne seni geri zekalı sanacakları kadar iyi ol. Ne de küfür edecekleri kadar kötü. Gerçi iyi olsan da küfür yiyebilme ihtimalin her zaman var. Normal bir insan ol, hayır demeyi öğren, evet demeyi de. Hayatı yarı ciddi yaşamaya bak. Bir şey olduğunda/olmadığında ağlama gül geç. Devrimci bir hareket gülümsemek.

Gerçekler

Beni tanıyanlara sesleniyorum, benim gibi olmayın. Ben aptallık etmiştim. Banyoda kesmemiştim bileklerimi, sonra üç kişilik kanepeyi atmak zorunda kalmıştık, takım bozulmuştu. Bir can hakkımı kullanmıştım. İstemeyerek de olsa. Şimdi o günleri düşünüyorum da ölseydim çok büyük bir keriz olurdum herhalde. Buradan intihar edenler kerizdir anlamı çıkmasın. Benim sebebim oldukça komikti çünkü. Ergenliğime bağlıyorum o olanları..


Çok uzun yaşayamayacağımı biliyorum. Uyumaya çalışırken nefesim hırıldıyor. Sabah kalktığımda art arda sigaralar yakıyorum. Yaradan bilir ne kadar vademin olduğunu. Ama yaşadıklarımdan öğrendiğim tek şey yaşayamadığım. Kullanamadım potansiyelimi, sırf bu yüzden cehennemliğim. Papillon da vardı bu sahne. Hayatı kullanamadığı için müebbet yediğini rüyasında görmüştü Papillon. Bedenim gardiyan aklım parmaklık bende müebbedim belki.

Olasılıkları düşünüyorum. Okulda arka sırada değil de ön sırada otursaydım ne olurdu diye. Kırılma noktası bu çünkü. Ben yaramaz, tembel insanlarla arkadaşlık kurup onlara özendim. Serserilik güzel bir şey sandım. Güç bela çıktığım bir iki basamaktan sessizce iniyorum şimdi..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.