Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

29.05.2023

Söyleyeceklerim Var..



Biz yaşamıyoruz ki, arada kalıyoruz. Köşeyi dönme hayalleri, çıkmazla son buluyor. Çok şey var yazmak istediğim, bağırmak istediğim. Ama dilimi, dişlerimin arasına sıkıştırmışım ki, susuyorum. Yazıklar olsun be. Böyle düzene en küfürbaz adamın yaratıcı bir küfrü denk gelmeli. Ben de ederdim ama, burada hiç küfür kullanmadım. Az da olsa bir kimliğim var sonuçta, bir şiir kitabım var. Yakıştıramam kendime. Sadece yazıklar olsun. 

Bilmezken öteki alemi, bilmezken cennet ve cehennemi. Bu dünyada bizi arada kalmaya mahkum bırakanlara yazıklar olsun. Aç yatıranlara, sevgisiz büyütenlere, aldatıp gidenlere, geleceği yağmalayanlara. Bitirdiniz, herkes yanlış el açıyor. Bizim doğrularımız, sizin günahlarınızın altında eziliyor. Koca mabadınız kalkmıyor garibanın üstünden. Bazılarını öldürüyor, bazılarının kemiklerini kırıyor.

Kimseyle helalleşmiyorum ben, bilinmezdeki o hakikat mahkemesinde buluşalım. Bu dünyadan bir an önce voltalamayı bu yüzden istiyorum. O mahkemede benim de söyleyeceklerim var..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.