Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

1.10.2019

K/ayıp..

Planlarımı kimseye anlatmıyorum sırf bir soru öbeğinden kurtulmak adına. O da "ya sonrası?" 

Sonrasını düşünemedim hiçbir zaman. Sadece a planı o kadar. Tutmazsa sürükleniyorum. Akışına bırakmak olgusu bünyeme raptiyelenmiş sanki. Kaçıncı kez buruşturduğum kağıt bu, açılış cümlemi seçemediğimden. Kaç kez kaybettiğini de belirli bir süre sonra unutuyor insan. Başlarda sayıyor elbette ama sonunda şaşırıyor hesabı. Hepimiz kumarbazız çünkü hayat bir kumar. Kağıda, zara gerek yok. Ya biraz vakit kazanıyoruz, ya gerçek mutluluktan bir zerre. Ama çoğunlukla yanlış seçimlerden kaybediyoruz madden-manen.

Hiç gitmeyecek gibi yaşamaya devam, büyük ve küçük yalanlarla..

"Niceleri geldi, neler istediler
Sonunda dünyayı bırakıp gittiler
Sen gitmeyecek gibisin değil mi?
O gidenler de hep senin gibiydiler."

Ben valizimi çok erken topladım. Amerika'ya gitmek en büyük hayalim. Svidrigaylov gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.