Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

29.04.2020

Geceledikçe..

Beni tanıyanlar bilir, huysuz ve alaycı çoğu zamanda çekilmez biri olduğumu. Herkes değiştiği için değişmiyorum inatla. Çünkü iyiye değişmez kimse, iyi doğulur. Bebekken en masumsundur. Sonra üzerine çamur bulaşır istesende istemesende. Kurur bedeninde yıkasanda çıkmaz. Kabul edebildiysen ne mutlu, aynaya baktığında ne kadar mimik oynatsanda, değiştin sende. Ama yalan söylemek iyi hissettirir işte. Kandıralım kendimizi, en iyi yaptığımız şey bu..

Biz zamanı öldürüyoruz, zamanda bizi öldürecek bir gün ve tertemiz bir ölüm yakışmaz bizlere. Bolca ışıklandırılmış bu labirentte dönüp duracağız, çıkışı bulamayacağız çünkü çıkış yok. Gelir ve geçer, sıradakiler. Bir milyonuncu olduğun için üzülme seri akar bu sıra. Sende yaşayacaksın bir gün. Seni de ağlatıp, güldürecekler. Miktarlar değişken..



Öyle bir saklanmışız ki, kimse sobelenememiş. Arayan da sıkılmış bırakıp gitmiş. Çok mu ciddiye aldık bu oyunu? Bir şeyin de suyunu çıkarmasak olmazdı. Zamanında öteye itelediğim hislerimi sonsuza dek kaybetmiş gibiyim. İşin tuhafı böyle de iyiyim. Hafifledim sanki, onlarca fil taşıyormuşum sanki omuzlarımda. Atmışım üzerimden, amaçları da hayalleri de her türlü yöntemi de. Modeme iğneyi sokup resetlemişler, ama belki de yüklenmem bir daha. Çalıştıramazlar daha doğrusu. Bu başka bir hikaye..

Denizin durgunluğunda yol alamadığım için fırtınada sürüklenmeyi hak ettiğimi düşünüyorum. Bende değerbilmezim, varlıkta değer bilmez çoğu insan. Yoklukta ağlar durur. Kimler kireçli duvarlara kafasını vurmuştur? Bence sayısız. Oysa bir şans verir yaratıcı her yarattığına. Ona da hayat denir zaten, özgür iradeni anlamlı bir şekilde yönetebilirsen mükafatını alırsın. Savaşmadan da barış olmuyor. Bir tarafın yenilgiyi tatması lazım. Kazanan da başka bir savaşta yenilecek merak etme..

Geceyi beklerim ben başka hiçbir şeyi değil. Gelir çünkü, beklediğin şeyler gelmeli, ama ömür bitmeden gelmeli. Yıldızsız, bulutlu, uğultulu gecelerde uyuyamamak güzel bir hobi benim için..

Bir gece ıhlamur kokar belki yine sokaklar. İşte o gün bulurum hayallerimi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.