Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

29.12.2021

Çıkmaz..



Bazı şeyler biter, bazıları bitmez. Yıllar biter, yollar bitmez. Bir yılın daha sonundayız.

Hayatın zorluk seviyesi gitgide artıyor. 2022'de daha da zorlanacağız. Bu kadar farklı gündemlerle beyinlerimiz nasıl yanmıyor ben de hayret ediyorum. Bir yıl içinde 1000 kez şaşırır mı insan. Şaşırıyor işte, şaşırtıyorlar..

Neyse ne, benim havsalam almıyor bazı şeyleri. Ülke hakkında bilenler konuşsun, bilenler görev yapsın diyebilirim sadece..

Mevsim geçişleri hep sancılı oluyor benim için. Kendimi o kadar aciz hissediyorum ki, düşünüyorum, düşünüyorum en doğrusu hastaneye yatmak gibi geliyor. Ama sonra vazgeçiyorum. Bir an mutluluktan uçup, bir an dehlizin en karanlığında buluyorum kendimi. Bu bir hastalık. Tedavisi yok sanıyorum. Çünkü yaklaşık 7 yıldır ilaç kullanıyorum. Yine de gelip gidiyor aklım. Bir hevesle başladığım her şeyi nefret ederek bırakıyorum. Yatmaktan vazgeçmemin tek sebebi, orada zamanın bir türlü akmaması. Oturuyorsun bankta, koridorda turlayıp duruyorsun. Saate bakıyorsun 1 dakika geçmiş. Oysa 2 saat kendini oyaladığını sanmıştın. Odaların kapılarını kilitlerler, uyuyamazsın da. 21:00'da yatıp 6:00'da kalkarsın. Her gün zamanın yavaşlığı çıldırtır seni. Ama şu bir gerçek ki uyuduğun o vakit hemen geçer. Kafanı koyarsın 1 dakika sonra uyanırsın sanki. Bazı şeylerin farkındaysam yatmam o yüzden kendi isteğimle. Çatal kullanmayı bırakamam, en çok çatal kullanmayı özlüyorsun orada..

Bir şiirim şöyle başlıyordu: "Gerçekler deniz gibi, ve hayallerim biçimsiz bir taş atıldığında batan" İyi özetlemişim durumumu. Açıkçası şiir yazmayı da özledim. Bir buçuk aydır yazmıyorum. Yazınca da kendimi kapatıyorum. Hiç hoş sonuçlar çıkmıyor ortaya. Böyle devam etmeli. Ne kadar özlersem özleyeyim, akıl sağlığımı koruyabilmem için gerekli şiirsiz kalmam. Zaten özlediğim çok şey olmuştu, özlemlerimi bastırabilmeyi öğrendim zamanında..

Herkes bir yol tutturmuş gidiyor. Yoldan çıkmamaya gayret ediyor. Benim de yolum bu, çıkmaz yollar. Çıkmazdan geri döner, tekrar çıkmaza gelirim. Bu böyle sürer. Yıllar böyle geçti yani şimdiye kadar. Belki ileride çıkmazı açarlar bir yola bağlarlar. Ben de kendimi bulurum..

Yıl geçti ve bitti. 2022 de farklı gündemlerle, zorluklarla geçecek. Hem kendi adıma, hem de diğer vatandaşlar adına. Umarım insanlar benim gibi çıkmazlarda turlayıp durmaz yeni yılda. Önünü görebilir, istediğini yapabilir, hayallerini gerçekleştirebilir..

Güzel bir yıl olsun sizler için. Mutlu yıllar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.