Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

23.06.2023

Vedanın Sonsuz Girizgahı..



Göğe hayranım, yerde dergahım.
Alemin sonsuzunda bir kül tanesiyim, uçarım.
Dostlarım çalar, söyler, eyler..
İçimde sanki bir yuğ, dışımda bahtiyarım...

Bir hırıltı nefesim var,
Bitmek bilmeyen garezim var
Kırmışımdır bir kelebeğin kanadını,
Bilmem ki ne ederim var!

Nihayetinde bir garip kulum
Bitecektir, istediğinde yolculuğum
Sayısız günahımla, bir avuç sevabımla
Tahayyül edemem ne olur sonum...

Gerçeğe sırtımı döndüm
Yalana boynumu vurdum..
Bir hafif rüzgar esse,
Nefs-i emmareye savruldum.

Tatlı bir zehirdi aşk, içtim
Vakit çok geçti, erken bildim.
Uçurumun kenarında dans ettim
Dönemedim, yolumu kaybettim.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.