Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

1.01.2024

2024 ve Kaldığı Yerden Devam..


2 ayı geçkin bir süredir yazı yayınlamıyordum. Çünkü 100 paylaşımın bir nedeni vardı. Yoksa bir sürü yazı ve şiir yazdım tabii ki. Hepsini Ocak ve Şubat aylarına planladım. Blogda yazı yayınlamayı o kadar özlemişim ki. Var olmamın delili burası sanki. Tamam sözlükte de yazıyorum bir şeyler de. Burası görünüşünü, tasarımını ve içeriklerimi tamamen kendimin oluşturduğu bir mecra. İnsan evinde rahat eder ya en çok. Burası da benim evim işte. İstediğimi yazıyorum korkusuzca. Burası bilinse günlük 500-1000 kez ziyaret edilse bu kadar rahat olamazdım. Burası benim hem evim, hem de arşivim. Hoş geldim evime..

2024'te üzerinde çalıştığım bir şiir kitabı daha çıkaracağım hayırlısıyla. Kapak üzerinde çalışıyoruz, o da hazır olduğunda yayınlayacağım. Şiirlere yabancı değilsiniz zaten. Burada paylaştığım şiirler ve birkaç yeni şiir daha olacak içinde. O yüzden tatlı bir heyecan var biraz. Renkler Kararırken çıktığından bu yana kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum. Bir olgunluk oluştu kalemimde. Yeni şiirlerim hakkında güzel geri dönüşler alıyorum. Çok karanlık ve karışık yazıyordum önceden. Şimdi daha yalın ve daha açık yazabiliyorum. 5 yıl sonra yeni bir kitap çıkaracak olmak iyi hissettiriyor..

Umarım sizler de iyisinizdir, yeni yılda daha iyi olun dilerim. 2024 hepimiz için mutluluk ve başarı getirsin. Bu yıl 100 tane yeni içerik yazamam herhalde. Belirli bir plan yapmıyorum bu yıl, yazı miktarı hakkında. Üretken olursam, ayda en az 5 içerik yayınlarım sanırım. 

Herkese selamlar olsun. Neler olacak görelim bakalım..

2 yorum:

  1. "Herkese selamlar olsun. Neler olacak görelim bakalım.."

    Aleyküm selam öncelikle...
    Yeni yıl yeni umutlar yepyeni bir başarılarla dolu sene dilerim..
    Senenin ilk dördününü geride bırakıp Nisan da bu yazıya rastlamak okumak ve yorum yapmak... neyse bu zamana nasipmiş diyelim.

    "Hoş geldim evime.." Bu cümledeki samimiyet insanın iliklerine kadar hissettiği bir duygu..nerede görsem tanırım bu hissi rahatlık sakinlik ve benimseme belirtisi..

    Yeni kitabınız için umarım herşey umduğunuz gibi olur 5 yıl sonra aynı duyguları yaşayıp kendinize değer katıp daha iyi yerlere gelmeniz temennisiyle...
    Kaleminiz kavî olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım bu yıl size de çok iyi gelen bir yıl olur. Kendinize iyi bakın.

      Sil

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.