Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

15.02.2021

Birkaç satırlık şiirler III..




-Hikaye-

Güldüğüme bakma yaşarım ben kederi derinden
Saçarım bana ait olmayan sevinçleri
Nasiplensin başkaları her bir zerresinden..
Bir hikayeyi bitirememişken
Bir başkası başlar kendiliğinden..

-Boş veriş-

Devamlılığı yok heveslerimin, büyüttüklerimin
Susmam ikrardan değil, sebebi boş vermişliğim
Yalancı baharda çiçeklenmişim
Baktım, duydum, hissettim
Yağmurla geldim, karla gittim..


-Tekrar-

Sonsuz bir kuyruktur burası
Yıldızlar doğar ve ölür, insanlar da
Cehennem dedikleri her şeyin sürekli tekrarı
Oynayan da sırada, oynatan da..

-Zaman-

Bütün ölümler zamansız gibi gelir,
Unutulur ki zaman her şeyin galibidir.
Kimine göre kısa, uzun olan değildir
Nasıl yaşadıysan, neyi hak ettiğindir..

C.B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.