Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

7.02.2021

Yoktan yok çıktı..

"Bi' maviyim, bi' kırmızı.
Sarılarak, darılarak"

Mavi soğuk renktir, kırmızı ise sıcak. Mavi tarafım sakin, kırmızı tarafım kızgın denilebilir. Sürekli iki uçta seyrediyorum işte. Ben de mutlu değilim bu durumdan. Mavi tarafın ağırlıklı olmasını isterdim. Kim istemez ki zaten. Arada sırada insanın ruhuna esmeli rüzgar. Yoksa bu yangınlar heves bırakmayacak kimsede. Öylesine yaşanılmaz, öylesine de bırakılmamalı. Günahlarımızı bizden başka biri çekmemeli..

Bir son yazmalıyım hikayeme, zihni bulandırmayacak-karıştırmayacak bir son. Olabildiğince basit ama hikayeyi tamamlar nitelikte. Hep dolaylı olarak yaklaştığımdan hayata, basit düşünemiyorum işte. Basit düşünebilsem inanıyorum ki çok mutlu olurdum. Gerçi herkes bir son belirlemiştir kafasında. Sadece çoğu gerçekleştirememiştir. Bu dünya yarım kalmışlıkların gerçeği. En mutlu anın yarım kalacaktır, tadımlık da olabilir. Hiçbir zaman doyurmayacaktır. Ağza çalınan bir parmak bal gibi, ötesi yok. 

"Mazur gör sen de beni
Sevdim de cümlem yetmedi"

Yaptıklarımdan anlar sanıyordum, ama söylemek gerekiyormuş. Şu an olsa söylerdim, o yaşlarda böyle şeyler pek söylenmiyor. O zamanlar yazmalıydım şiirlerimi. Şiir sayılırsa benim yazdıklarım. Seni hatırlamaya çalışıp başarısız olacağım günleri özlüyorum. Umarım çok bekletmez o günler..

Not: Tırnak içindeki sözler Adamlar grubunun Benden Bana parçasına aittir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.