Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

2.02.2021

Birkaç satırlık şiirler II..



-Yaşıyorsun-

Yorulduğunu fark ettirmiyor sevmeler insanın
Bitmez bir maraton ki koşuyorsun
Gidecek bir yer kalmadığı halde
Yolculuk var yarın, gidiyorsun..
Zirveye çıkarak, yerin altına girerek
Yaşıyorsun da yaşıyorsun..

-Geçip, Giden-

Uzun sürecek kışlar bekliyor artık,
Aşama aşama yalnızlaşanları
Issız bir deniz fenerinden farksız o insanları
Biliyorum ki yanlış zamanlar, mekanlar çok
Ve görünürde hissedecek pek bir his de yok
Mutlu sonlara kimse alışkın değil.
Çocukken dinlediğimiz masallar iyi kandırmış bizleri..
Bu bir kıldan köprü ve ilk adımda düşeceğin garanti.
Son bir defa manzaraya bakmak için oldukça geçti
Bir nefes acısıyla-tatlısıyla bu hayattan geçti...

-Hasret-

Sağlıklı göründüğüme bakma, için için yanan benim
Öyle uzun sürmez sanıyordum kederim
Hükmü verip, hükmü giyen de benim..
Gün doğduğunda, açtıkça kapanır perdelerim
Yoktur çaresi hasretin, en iyi ben bilirim..

C.B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.