Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

26.09.2022

Önce..


Hayat ne garip, bu şiirimi Sivasspor taraftar sitesinde buldum. Bu şiirimi unutmuştum ve kaybetmiştim açıkçası. Çok mutlu oldum çünkü kayda değer bir şiir olduğunu fark ettim. Şiir 13 sene önce paylaşılmış sitede, şiirle beraber adımı da paylaşan kişiye çok teşekkür ederim. Büyük bir iyilik. Helal olsun sana yiğido "subaşı29"


Ben ve var ile yok arası dünyam
Bir de seni bilirdim yanımda sevdam..
Güzel günler, rengarenk gelecek vardı rüyam..
Beni yalnızlığım ile baş başa bırakmadan önce.

Kendimi atasım gelir her zaman
Herhangi bir binadan, bir uçurumdan.
Olmuyor sensiz, dönmüyor devran..
Uyumayı unutmadan, acıyı hissetmeden önce...

Gittin yine, yaptın her zamankinden.
Tam da hayattan keyif alabilecekken.
Kaçan sendin, bıraktım hep kovalayacakken..
Işığım körelmeden, sokağa vuran sessizliği duymadan önce.

Hani nerede verdiğin sözler?
Yalan mıydı sevişmeler ve sıcak öpücükler
Zamanla kayboldu gitti demek sevgiler..
Gideni görmeden, sana yenik düşmeden önce..

Tek yapabildiğim düşünmek, hep düşünmek..
Var olduğum geçmişi düşlemek..
Zor da olsa bunu kabullenmek..
Yüksek dozu vurmadan, gözlerimi kapatmadan önce...

2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.