Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

2.10.2022

Zamansızlık Gerek..



Cennet, cehennem ya da arafı mı bekliyorum sizce ben? Benim dehşetle korktuğum veya hayalini kurup düşlediğim şeyler bunlar mı? İster inanın, ister inanmayın; ben sadece "zaman" denilen anlar bütününden kurtulmak istiyorum. Geçmiş, gelecek ve şimdiden. Zaman nedir bilmeyeceğim, ya da unutacağım yere gittiğim taktirde, nereye gideceğimi umursamıyorum. Sonsuzda zamanın hükmü yoktur diye düşünüyorum..

Bazı şiirlerimde belki de cehennem sadece tekrardan ibarettir demiştim. Belki zaman da sürekli tekrarlanacaktır. Yaşadığım zaman dilimindeki olayları trilyonlarca kez yaşayıp, aynı acıları, farklı bir biçimde tadacağım belki..

En korktuğun başına gelir, bu da Tanrı'nın bir latifesi. Zamandan nefret ettiğim ve korktuğum belliyse, benim yedinci cehennemim "zaman" olacak mı? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.