Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

16.12.2022

Kitabımın PDF hali..

 


Evet arkadaşlar, 2019'da çıkardığım ilk ve tek kitabımı şimdi okuma imkanı olmayan (malum pahalılık vs.) ya da e-kitap okumaya alışmış kimseler için pdf olarak paylaşmak istedim. Olur da okur ve severseniz, imkanınız da varsa alırsanız sizin için imzalayabilirim tabi ki. Ama mesele bu değil, mesele kitabın okunması ve daha fazla insana ulaşmasıdır. Bunu görebilmek istiyorum, indirilme sayısına bakacağım aralıklarla ve gördüğüm sayı beni motive edecektir, öyle düşünüyorum. Bu da beni yeni bir kitap çıkarma konusunda hareketlendirebilir.

Neyse, kitap 97 sayfa, çoğunuzun bir oturuşta bitireceği türde. Şiirler yormuyor, akıcı ve yalın. Hiç süslü, ağdalı cümle yok, herkesin anlayabileceği türde yazmaya gayret ettim. Çünkü o şekildeki şiirleri okumayı ben de sevmiyorum. 

Aşağıya bıraktığım linkten indirebilirsiniz.

Keyifli okumalar diliyorum. Umarım vaktinizi çalacak türde, nefret edip, sevmeyeceğiniz bir kitap olmaz. Herkese bol şiirli günler...

https://disk.yandex.com.tr/i/HKlr4pNwcl7Emw

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.