Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

27.09.2023

Bir Başlangıca Uyanabilmek..



Ucunda ölmek yok derdin ya
Daha da kötüdür belki ölememek,
Izdırap çekmek ve beklemek
İyi bir şey mi söyle?

Aklım uçup gider bazen
Cam buğusunda kaybolan sözcükler gibi,
Kusamıyorum nefretimi ne kadar kızsam da
Ellerim uyuşur, gözlerim dalar, kulaklarım çınlar hep,

Ve ben
Sadece yokluğuna yükleyemem bunları,
Yanlış bir adamım yanlış,
İnsanlığıma neşter vuracak iyi bir cerrah lazım...

Unutulmak berbat bir şey olsa da,
Kötü hatırlanmak kadar berbat değil.
Lütfen bana bir iyilik yap,
Beni unut..

Uyumak,
Uyumak ve kabus görmek istiyorum.
Yeter ki sahte rüyalar kandırmasın
Yeter ki yeni bir başlangıca uyanabileyim...
O gündüzlere,
O sevinçlere...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.