Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

22.07.2021

Devam..

Gerek gerçek anlamda gerek mecazen geri dönmek bana göre değil. Geri dönmeyi hiç istemiyorum. Çünkü geri dönsem yine aynısını yaşardım, yapardım. Ruh halim hep böyleydi, zamanla soğuttum kendimi diğer insanlardan. Bilerek mi bilmeden mi fark etmiyor açıkçası. Düz bir adamdım yerine göre. Uğraşmazdım ve hala da uğraşmıyorum. Ne bir ilişki için ne de bir arkadaşlık için çaba harcamıyorum. Vaktinden evvel bezmişim dünyadan. Yapacak bir şey yok gibi. Keşfedilecek yollar kalmamış gibi. Alacağımı almış ve kendimi bırakmışım. Ne olursa olsun alışmışım. Hiçbir şey şaşırtmayacak sanırım beni. İstanbul ne kadar da yabani bir şehir. Taşı toprağı altın falan değil, burada her türlü kötülük var. Zenginlerin kendilerini sınırsız bir biçimde tatmin etmesini sağlamaktan başka işlevi yok. Zengin olsaydım da çekmezdim kahrını açıkçası. Neyse ne diyordum. Geri dönüşler yasak bana, ileriye sadece ileriye. Ama geçmişi aklından çıkarmadan ileriye. Kabuğu vakitsiz söküp kanatmaya devam yine..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.