Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

13.07.2021

Takılı..


Mutlu günleri beklemeyi seviyoruz, geleceği kesinmiş gibi. Kimse aldatmasa bile kendimizi aldatmayı tercih ediyoruz...

Daha yeni binmişim Amerika otobüsüne, suda da gider bu otobüs. Ama işte hayaller o kadar yakın değil 1 yıl kaybedeceğim kesin yine yollarda. Neler kaybetmedim ki, kaybolan zamana üzüleyim. Kısa kaldı ip inmek isterken bu kahrolası düzenden. Maskara oldum el aleme, bir gösteri sundum istemeden ortasında sallanarak zembereğin. Otu boku izleyen millet bunu da kaçırmadı. Başkalarının acıları, başkalarına keyif oluyor. Sen yine yargıla beni, ilgi iste, alaka iste, ne istersen iste. Bende olmayanı iste her zaman. Sonra kaçıp git, bir başka ademoğlunun koynuna. Eskilerden bahsediyorum, yoksa artık takılmıyorum bu konulara. Kıçımın delik deşik olacağı varmış iğnelerle. Benim sevmem demek, saplanmak demek. Çamura saplanmak çoğu zaman, bazen kara saplanmak. Neticede ilerleyemiyorum, ağaç dalına takılmış bir poşet gibiyim. Biri müdahale etmezse hep orada kalacağım. Siz ise reklamları izleyeceksiniz, kim önem verir bir poşete, sebze meyve poşetleri gibi beleş. 25 kuruşunuz da sizde kalsın..

Hep risk aldım, feragat ettim bazı şeylerden. Sadece iyi bir insan olmak istedim. Almaktan ziyade vermekti gayem. Ama benim de bir limitim var sonuçta. Killi toprağın suyla karıştırılmış sonrasında içine hava üflenmiş bir insanım sadece. Bu kadar karmaşık ama bu kadar da basit. Yine de hayatı tecrübe etmek güzel. Çok dertlendiğinde bir sigara yakmak güzel. Unutulmakta güzel hatırlanmakta. Attığınız tokatlar da, kondurduğunuz öpücükler de. Hep iyi şeyler olmayacak, inişlerin çıkışları olacak, çıkışların inişleri. Bu çizdiğimiz zikzaklar biz öldüğümüzde imzamız olacak..

Ve tamamen açılamazsın hiçbir zaman, her seferinde bir şeyler saklı kalacak. Ben küfürlerimi saklıyorum mesela. Çünkü onu da açsam, en kirli adam ben olacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.