Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

5.08.2021

100..



100. paylaşımım olması sebebiyle bir başlık açayım dedim. Bundan önceki bloğumda ne kadar paylaşım yaptığımı hatırlamıyorum. Ama 100'e ulaşamamıştım sanırım. Bu bloğu 2019 Ağustos'unda açmıştım. 100. paylaşımımda Ağustos ayına rastladı. Sayfa görüntülenme sayısı da 10 bini geçti. Benim için iyi bir rakam bu. 2 yılda çok az gibi görünebilir. Ama haftada 1-2 kişi bile okusa, boşluğa yazmadığımı anlayıp seviniyorum. Tabi trafik kaynakları da önemli, ekşi sözlükten çok kişi geliyor buraya. Oraya bloğun bağlantısını koyduğumdan. Başka linkini koyduğum sitelerde var, ama ekşiden iyi trafik alıyorum. Bir de istatistiklere baktığımda yabancı ülkelerden de giriş olduğunu görüyorum. Sanırım translate butonu işe yarıyor. Portekiz'den her hafta görüntüleniyor bloğum. Portekizli takipçime de teşekkür ediyorum buradan. Belki de Türk'tür, değilse de teşekkürler..

Bu momentumda yazmaya devam edersem 5-6 yıla 500. paylaşımımı da yaparım. Her yıl daha da fazla yazıyorum zira. Umarım boşluğuma gelir de kapatıp gitmem burayı. Burada çünkü ciddi bir emek ve birikim oldu. Aslında zamanında yazdığım yazıları buraya kopyalasam iyi bir arşiv yeri olabilir burası. Ama gerek yok. Buraya taze yazdıklarım girilmeli sadece..

İşte böyle, kendi çapımda bir şeyler yazıyorum. Karanlık, kasvetli şeyler yazıyorum. Ne kadar bloğun teması aydınlık olsa da. Buraya hit kazandıran herkese teşekkür ediyorum. Destekleyenlere, bana hissettirmeseler de yoldaş olanlara. Sağ olun arkadaşlar..

Burası umarım uzun yıllar kalacak. 40'lı ve 50'li yaşları görürsem de yazmak istiyorum buraya. Herkese güzel günler, bol güneşler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.