Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

25.07.2024

Babama..


The Godfather’daki Marlon Brando’dan daha,
Yeşilçam’daki Hulusi Kentmen’den evla.
Ve ne kadar baba varsa etrafta.
Hepsinden daha babasın sen be baba...

Neler yaşamadık ki senle...
Çiftlikköy’de zatürre geçirdiğimde sen yetiştin.
Beraber uyuduk ofis kanepelerinde.
Beraber koştuk bu maratonu
Başka kimse yoktu.
Ve herkese anne dedim de.
Senden başkasına baba diyebilir miydim hiç?
Demedim.

İçi yufka, dışı mangal babam
Çevreye koşan, beni hep taşıyan babam
Hastanelere koltuğunun altında döner ekmek sokan babam.
Süpermen de kimmiş senin yanında?
Atlas misali dünyayı sırtlayan babam.

Keşke sana rahat bir hayat yaşatabilseydim.
Keşke bir sahil kasabasında bütün gün keyif çatabilseydin.
Keşke dediklerim çok ama
Bir “iyi ki” hepsini yok ediyor baba.
İyi ki benim babamsın be baba...




2 yorum:

  1. Dünyayı kurtaran adam gibi demi babalar❤️
    Birlik beraberliğinizin hiç bozulmaması mutluluğnuzun huzurunuzun kat be kat artması dileğiyle 🌸
    Nice babalı senelerinize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz değerli. Baba bir dağdır. Allah hayatta olan babalara sağlık ve kuvvet, vefat etmiş babalarımıza ise cennetinde bir köşe ayırsın inşallah.

      Var olunuz :)

      Sil

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.