Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

29.07.2024

Gül Diyorsun..



Gül diyorsun da
Sadece dikenler yetişiyor bahçelerimizde
İnsana hasret insanlar doğup,
Yaşayıp ölüyorlar.

Gül diyorsun da
Esas güller yüz yıl önce derilmişler sanki
Onların yerlerini zehirli sarmaşıklar
Ve ayrık otları almışlar.

Suyu bulandıranlar ekmeği de küflendirmişler.
Ve aciz ruhumuzu büsbütün perişan etmişler.

Gül diyorsun da
Düşerken gülemem uçurumdan
Geçmeden koşar adım kara kıştan
Gülemem.
Gülemem ki candan...





3 yorum:

  1. Mükemmel olmuş yüreğine sağlık kardeşim

    YanıtlaSil
  2. Çok şey yazdım sildim neler neler ...
    Ama en güzel yorum Peyami Safa yapmış benim yerime yıllar yıllar önce üstada kulak ver bak ne diyor "Biraz gül, yahu !!! Değmez vallahi bu Dünya..."
    Yüzünden tebessümün, gülücüklerin hiç kesilmediği bir ömrün olsun
    Kalemine sağlık 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana bir Teoman şarkısıyla cevap vereyim mi :) N'apim tabiatım böyle.

      Güldüğüm zamanlar da oluyor. Hayatı ciddiye almasam daha çok gülerdim tabi ki.

      Hayatı niye ciddiye alıyorum inan ben de bilmiyorum. Yaşadıklarım ciddiyet yüklemiş bana. Hep geç kaldığımı düşündürüyor.

      Pişmanlık, yaşanması mümkünken yaşanmayan anlar derken. İşten işten geçmiş gibi.

      Ama bu da geçer ya hu. Herkes kısmetini yaşıyor. Neler olacak görmek lazım. Peşin hüküm vermemek lazım.

      Var olasın.

      Sil

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.