Binlerce ukde arasında birkaç nükte; yaşanmışlıklar..

12.03.2023

Fırt..



Acele gidenler oldu.
Bir fırt çekip atarak tek sigaralarını.
Turnikelerin üzerinden atlayarak başka duraklara yetişmek istediler.
Belki de kaçmak istediler.
Oysa, yol sizindi zaten efendiler...

Bu yaşanmış afetleri; bazen içime attım, bazen anlattım da
Birkaç kova boşalttım, su almışken etrafı
Kurtardım çoğu olmasa da
Boğulmakta olan güzel anları..

Çöllerde kumlar üstünü kaplamış, düşlerin
Kötü niyetler yüzeydeyken
İyi niyetler süsü olmuş, keşfedilmemiş diplerin

Milyarlarca insan, milyarlarca hikaye
Biçilmiş kısa veya uzun ömür insanlara hediye
Tersine çevirsen de aynı yöne akar kum saati
Bir an ki yaşadığın neşe, baki..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı bir isim ile paylaşın. İsimsiz yorumlara sadece teşekkür ediyorum.