Bir kış daha geçti alem-i arz'dan. Umudum bir sonraki kışta. Çünkü vücudum ve düşüncelerim bu mevsimde uyuşabiliyor. Az düşünüyorum başım ağrımıyor, belki çok hasta oluyorum ama geçiyor sonunda..
Kader ağ örmüyor belki ama çok iyi senaryolar yazıyor. İnsan zekasını aşacak cinste. Bir sonraki bölümü merak ediyorum. Para ödemeden bir hikayenin içindeyim, şimdilik yaşıyorum. Sinema çıkışında umarım ödeyebilirim karşılığını, bedava değil bu gösterim biliyorum..
Gitmediği yerleri görmek ister ya insan, ben zamanında gittiğim yerleri tekrar görmek istiyorum. Benim değiştiğim kadar değiştiler mi acaba. İyileştiler mi? Kötüleştiler mi? Aynı mı kaldılar?
10.02.2020
3.02.2020
Varsayımlar..
Bir avuç kül çıkar benden yakılırsam; bir yatak boşalır, bir küçük kavanoz dolar kimbilir..
Cehennem yaşayanlar için, ölenler için değil. Yoksulsan geçinme savaşı bir cehennem. Zenginsen doymuşluk/doymamışlık bir cehennem. Ayrıca insan aklı bir cehennem..
Daha hiçbir şey görmedim, çünkü baskılar at gözlüğü. Zaten sizin gördüğünüz güzel manzaralarda kaç kişi intihar etmiştir acaba?
Uçsuz okyanusların diplerinde sanıldığı gibi hazineler yok, sadece iyi niyetler var. Aslında o da bir hazine ama madden karşılığı yok. Öyleyse ihtiyaç da yok değil mi?
Cehennem yaşayanlar için, ölenler için değil. Yoksulsan geçinme savaşı bir cehennem. Zenginsen doymuşluk/doymamışlık bir cehennem. Ayrıca insan aklı bir cehennem..
Daha hiçbir şey görmedim, çünkü baskılar at gözlüğü. Zaten sizin gördüğünüz güzel manzaralarda kaç kişi intihar etmiştir acaba?
Uçsuz okyanusların diplerinde sanıldığı gibi hazineler yok, sadece iyi niyetler var. Aslında o da bir hazine ama madden karşılığı yok. Öyleyse ihtiyaç da yok değil mi?
27.01.2020
Sonundayız..
Adımlar düzensiz, bir şekilde yürüyor insan
Sokaklar tekinsiz, yaşıyor insan
Nasıl bir oyundur bu oynanan
İnsafsızca ilerlerken zaman
Tutup da bıraktığımız balık olsa
Gitgide soğuyan ellerden başka..
Olup bitmeden yetişebilsek
Biraz daha yaşayabilsek, yaşatabilsek
Mesele ciddi değerli okuyan
Vicdanlar kiloyla satılıyor anbean
Mengene sıkışırken arasındayız
Hikayenin başındayız sanarken, sonundayız..
Sokaklar tekinsiz, yaşıyor insan
Nasıl bir oyundur bu oynanan
İnsafsızca ilerlerken zaman
Tutup da bıraktığımız balık olsa
Gitgide soğuyan ellerden başka..
Olup bitmeden yetişebilsek
Biraz daha yaşayabilsek, yaşatabilsek
Mesele ciddi değerli okuyan
Vicdanlar kiloyla satılıyor anbean
Mengene sıkışırken arasındayız
Hikayenin başındayız sanarken, sonundayız..
23.01.2020
Kaybolan Yıllar..
Herkes tek bir şey kaybeder aslında bu hayatta. Yoksa eşyayı hatta kişiyi dahi yerine koyabiliriz. Yıllarımızı kaybediyoruz, kaybolan yıllar yani..
Ne kadar verimli yaşayabildik soralım kendimize. Unuttuğumuz neler yaptık o yıllarda. Bir etkisi oldu mu önceki yılların şimdi ki takvime. Benim kendimi dışarıya karşı soyutladığım çok yıl oldu. Değirmen boşa döndü durdu hep. Ancak şimdi akıllandım ki biraz tat almaya da başladım artık hayattan..
Kendini yalnızlığa boğmak çözüm değil, çözümü içeride arama çözüm dışarıda. Hayatın akışında çözüm. Bulmak basit değil kabul ediyorum. Ama ellerin kirlenmeden de yaşadım diyemiyorsun. İyiyle kötü insanı ayırt edecek akıl var aslında herkeste. Sadece aceleci davrandığımızdan yanılıyoruz. Cazibesine kapılıyoruz yanlışların..
Ne kadar verimli yaşayabildik soralım kendimize. Unuttuğumuz neler yaptık o yıllarda. Bir etkisi oldu mu önceki yılların şimdi ki takvime. Benim kendimi dışarıya karşı soyutladığım çok yıl oldu. Değirmen boşa döndü durdu hep. Ancak şimdi akıllandım ki biraz tat almaya da başladım artık hayattan..
Kendini yalnızlığa boğmak çözüm değil, çözümü içeride arama çözüm dışarıda. Hayatın akışında çözüm. Bulmak basit değil kabul ediyorum. Ama ellerin kirlenmeden de yaşadım diyemiyorsun. İyiyle kötü insanı ayırt edecek akıl var aslında herkeste. Sadece aceleci davrandığımızdan yanılıyoruz. Cazibesine kapılıyoruz yanlışların..
17.01.2020
Uyumayanlar..
Geceleri uğurlayıp, sabahları selamlamakla geçiyor ömrüm şu sıralar..
O esnada da birkaç isimsiz şiir yazarım..
Sayılı iyi ki'lerin keşke denizlerinde boğuluşunu
Kusurların gözüme görünmediği,
Yaşanması mümkün ama dünya şartlarında bir türlü yaşanamayan masum aşkları.
Ederlezi çalar kulağıma Perhan gibileri düşünürüm..
Uzaktan insan dediğimiz, ama insanca davranamadığımız insanları..
Terbiye açlıkla ediniliyorsa, biraz da biz aç kalmalıyız..
Işıklar birer ikişer sönerken
Hala inatla söndürmeyen varsa...
Bir nedeni vardır muhakkak.
Uyutmayan ya da yeterince uyutmuş...
13.01.2020
Yolculuk..
Görünürde değilde içimde kaç kişiyi uğurladım, sayamıyorum. Hepsiyle sessizce vedalaştım, çünkü son sözler bir şeyi değiştirmeyecekti..
Teker teker gelip, sürüyle gitti gidenler. İzlemekten başka bir şey gelmedi elimden. Kal demek istediklerimde oldu. Ama bir şey değiştirmeyecekti işte. Güçsüz, çaresiz görünmek istemiyordum. Onlarsız yaşayamayacağımdan korkuyordum velhasıl yaşayacağımı biliyordum. Yolculuktu bu, geçtiğimiz her kasaba her köyde birileri inip, birileri binecekti.
Telefon rehberimde bir sürü insan var görüşmediğim. Silmem gerekiyor artık, zira kazara birisini arasam artık yabancı olduğumu anlayacağım.
1.01.2020
Yeni Yıl..
Sil baştan yeni bir yıl. Bakalım nelerle karşılaşacağız bu sene. Ne derslerden kalıp geçeceğiz bakalım. Bu yıldan bir beklentim yok, normal standartlarda geçmesini isterim. Şöyle bir beklentim olabilir küçücük. O da Noumena'nın yeni albümünü bu yıl çıkarması. Geçmişten bu yana bırakamadığım tek alışkanlığım Noumena. Onların faal olması çok hoşuma gidiyor.
Bu yıl için herkese esenlikler diliyorum. Hiçbir şeye aldırmadan dimdik yürüyelim bu yıl. Ertelemeden yaşayalım hayatı.
Bu yıl da su gibi geçecektir. İyi değerlendirelim sadece. Mutlu yıllar..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)